Sunday, December 20, 2009

Jahit manik sendirik!

Perrghhh..cam tak caya jek aku leh terjebak dalam aktiviti menjahit manik nie.. dah bosan sangat cuti lelama nie.. asyik makan - tido - FB jek! Sampai satu tahap aku dah rase muak nak tido, muak nak layan FB.. errr.. makan tak rase muak pulak.. hadoiii..

Skarang nie aku tengah jahit manik kat baju aku ngan baju mak aku! Pergh cam tak percaya jek cubaan pertama jahit 2 helai tuuuu.. Progress baju aku..da siap 50% kots, kerja tertangguh disebabkan kehabisan bekalah manik..bukan salah aku, salah kedai Feroz la tadek stok manik kaler kuning... hahah

Aku pon jahit la manik kat baju mak aku laks.. Progress dalam 40% siap kots..mase mula2 start jahit memang la aku berkobar-kobar..stop je sehari, nak start balik punye la liat... tambah2 bila ada gangguan kanak-kanak nakal kat umah nie.. oh oh sungguh menguji kesabaranku..

Mahu lihat hasilnyaa...? tunggu........................ aku sendirik pon tatau bile bleyh siap baju2 nie... hahaha

No comments:

Post a Comment