Sunday, December 6, 2009

Result Exam dan Jahitan

Result Exam
Keputusan Peperiksaan KPLI Amb Jan 2009
Rasenye majoriti dok kat kampung kan, cemana nak check result? Takkan la aku kat Negeri Cik Siti Wan Kembang nie terpaksa ke Bandaraya Bersejarah semata-mata untuk check result? Musykil aku kenape la pihak IPG tak buat online, senang la sket.. kat mana-mana pon bleh check!

Terima kasih sangat-sangat kat Ema (PKU PK1) yang telah bersusah payah pergi check kan result kitorang. Alhamdulillah, semuanya lulus dengan kepujian dan cemerlang. Congratulations...!!

Blog Jahitan Sulaman Manik
Dalam dok bosan-bosan, aku buatkan satu blog untuk kakak ipar aku, Kak Rieta. Blog Jahitan Sulaman Manik. Sesapa yang pernah tengok baju-baju kurung dan tudung aku (esp Duyong's), mesti tau hasil kehalusan kerja Kak Rieta. Kalo perasan, kat header tu pon sulaman baju aku tau! ihiikkksss... so, kepada sesiapa yang berminat untuk menempah jahitan sulaman manik untuk digayakan pada koleksi baju kurung, kebaya / tudung korang, boleh hubungi beliau. Harga yang amat berpatutan, tempahan melalui pos pon boleh.. cayalahh.. Tolong promote skets! Ehekkksss...

3 comments:

  1. x penah aku tau mu pandai jahit sulam manik..ihik. comey2.

    ReplyDelete
  2. hah, bukan aku, kakak ipar aku ler.. aku jahit sket2 je.. tu pon senget benget lagi..haha

    ReplyDelete
  3. oo behnye... jahit2 manik.. Aku suke gak.. cuma skang xboleh sulam2 manik.. busy.

    ReplyDelete