Tuesday, October 27, 2009

Exam oh exam...

Tinggal 5 hari je lagi Final exam akan menjelma. Hergh aku tatau ape yang aku dah baca, ape yang harus aku baca dan ape ape ape.. Aku macam tatau ape-ape plaks.. Adooi laa.. Dah lama sangat aku tinggalkan alam belajar nie.. Mase zaman dok MMU dulu aku bukannye suke study sangat. Time tuh course yang aku amik mostly 70% on project basis; 30% final. Tade la teruk sangat nak kena study kan..

Skarang nie pon tade la banyak mana pon nak kena study, actually 2 subject je pon (Ilmu Pendidikan & Pendidikan Khas). Tapi rase macam punya lah banyak nak kena study especially PK lah.. alamakk haaiii... banyak btol nak kena cover beb!

Aku yang bukan jenis kaki study ni punyelah liat woooo nak start study. Tak tau nak mula dari mana. Baca IP kang dok teringat PK tak sentuh lagi, kalo bace PK..kelam kabut lak dok teringat kat IP. Adooii.. Takut aku tengok ngan budak2 Glamers yang memang study MAUT! Geng Duyung's yang paling malas study aku ler! Asal nak baca buku je aku layan FB... ahaahha. Bila dah tutup laptop, aku study atas dalam bilik ler.. Perghh masyuk jugak study dalam bilik, bace tak sampai 2 helai aku dah lena diulit mimpi.. Roky la yang selalunye akan tutup lampu bilik.. huaghhh tido lagi best dari study rupenye.. ihikss..

No comments:

Post a Comment