Friday, October 9, 2009

New Template!

Yeahhhaaa.. akhirnya aku berjaya tukar skin blog BlurredRealities ni. Bukannye susah nak tukar skin ni, yang susahnye aku mencari-cari skin yang berkenan di hati.. nak buat sendiri, al-maklum je lah..sebok (konon?).. hahaha

Skarang nie aku tengah melalui hari-hari terakhir sebagai guru pelatih kpli kat ippm nie.. dah di hujung-hujung nie banyak pula aktiviti... ingatkan dah boleh focus study untuk final.. rupenye tidakk..

Hari selasa lepas aku bersama-sama bebudak PK1 & PK2 pegi ke zoo melaka & pantai puteri untuk aktiviti terapi kuda & terapi pasir.. yelah, sebelum bawak murid-murid jalankan aktiviti terapi ni, cekgu pon kena la tau serba sedikit perihal terapi ni.. tak ler terkulat-kulat bile masuk sekolah nanti.. SERONOK! itulah perasaan yang dapat aku gambarkan.. First time tu aku naik kuda.. [cuak jugak coz aku takut berat badan aku tak dapat ditampung oleh kuda] *sigh*


first time gue naik kuda beb!


geng duyung's


PK1 family


terapi pasir laks

Hari rabu laks kitorang [family PK1] wat pot-luck jamuan raye.. thanks to ema yang sudi menerima kami buat kecoh kat umahnye..


me - mazz - atun - kak liza


aktiviti memotong buah


...geng duyung's again...

Hari khamis ada jamuan raya untuk semua warga IPPM...tak sempat nak snap gamba banyak-banyak coz dok kat hall jer.. kuar-kuar je, seme pakat dok kalut cari makanan..

No comments:

Post a Comment