Thursday, November 12, 2009

Pisau Cukur..!



Semalam keluar bersoSiaL dengan kembar ku, Maznah kat MBO Melaka Mall, tengok Pisau Cukur. Heh, lama gile aku tak layan movie kat cinema nih.. Dah setahun lebih dah rasenye aku tak masuk panggung! Jakun laks rasenye.. ahahha. Best jugak cite tu, jalan cerita yang menarik..tak membosankan..yang penting aku enjoy laa.. ihihiks..! (sorry ye, gue tak reti nak tulis review filem... kalo nak tahu, kena pi tengok sendirik!)

Malam tadi, setelah berbicara dengannya..aku berasa sangat tenang. Pada mulanya memang aku tak dapat menahan emosi, asal nak bercakap je mesti nangis! Hadoiii.. I'm so SENSITIVE! I'm so EMOTIONAL! Cemana la aku nak atasi kelemahan aku tu.. Tapi Alhamdulillah, aku rasa release sangat lepas bercakap dengannya. Terungkai sedikit rasenya kemelut di hati ini. Semoga perjalanan ini dipermudahkanNya..

Baru je aku nak lelapkan mata, dapat sms dari seseorang yang dah lama menghilang. Dia menghilang sebab marahkan aku. Dia menjauh sebab kecewa dengan aku. Namun, selama ini sedikit pun aku tak pernah lupakannya. Ingatanku padanya tak pernah luput. Banyak kali jugak aku cuba hubunginya, tapi hampa.. sms aku tak pernah dibalas, call aku tak pernah dijawab... Marah sungguh dia padaku.. Namun semalam, sms darinya sungguh mengejutkan aku. Aku sungguh mengharapkan agar hubungan kita kembali terjalin seperti dulu. Aku juga rindu kamu!

1 comment:

  1. Bagus, sebab dapat luahkan kat seseorang.Orang memang tak dapat nak selesaikan masalah kita, tapi cukuplah untuk mendengar luahan hati kita, tempat kita mencurahkan segala apa yang dh terpendam kat hati kita selama nie.

    Aiman, akak juga pernah mengalami kekecewaan dalam bercinta,first luv lagi tue..Mmg berserabut kepala masa tue, mujur ada kawan yang menjadi pendengar setia, tempat mendengar masalah kita.

    Berdoalah agar dipermudahkan segalanya olehNya.

    ReplyDelete